Smo podjetje z več letnimi izkušnjami v zavarovalništvu, imamo svoj klicni center in ekipo izkušenih zavarovalnih zastopnikov.

Imaš veselje do dela z ljudmi in ti ustreza dinamično terensko delo?
Rad sam razpolagaš s svojim časom ter dosegaš zastavljene cilje?

V našo ekipo vabimo zanesljive in motivirane sodelavce in sodelavke.

*

ZASTOPNIK – OSEBNA ZAVAROVANJA

Delovne naloge:

  • osebna svetovanja glede pokojninskih varčevanj, dolgoročne finančne varnosti, in na področju osebnih ter zdravstvenih zavarovanj;
  • priprava zavarovalnih ponudb in opravljanje skrbniških aktivnosti pri obstoječih zavarovancih;
  • izvajanje prodajnih in poprodajnih aktivnosti
    (kontaktiranje, svetovanje, sklepanje zavarovanj, pomoč pri prijavi škod,..);
  • skrb za realizacijo prodajnih planov;
  • sodelovanje z ostalimi oddelki z namenom zagotavljanja kvalitete storitev.

Kaj pričakujemo?

  • Dobre komunikacijske sposobnosti;
  • samoiniciativnost, fleksibilnost ter pozitiven odnos do dela;
  • veselje do terenskega dela in dela z ljudmi;
  • najmanj 5. stopnjo izobrazbe;
  • poznavanje dela z računalnikom;
  • zaželeno dovoljenje AZN za opravljanje poslov zavarovalnega zastopanja;
  • vozniški izpit B kategorije in lasten prevoz.

Kaj nudimo?

  • Stalno mentorsko podporo ter redna izobraževanja in usposabljanja;
  • možnost prilagoditve delovnega časa;
  • osebni dohodek sestavljen iz fiksnega in variabilnega dela, ki je odvisen od uspešnosti;
  • vsa orodja, potrebna za delo.

Prijavo pošlji na info@trendmart.si, s pripisom za delovno mesto Finančni svetovalec. Z izbranim kandidatom bomo sklenili zaposlitev za nedoločen čas, s poskusno dobo 3 mesece.

ZASTOPNIK – PREMOŽENJSKA ZAVAROVANJA

Delovne naloge:

  • skrb za obstoječi portfelj strank podjetja;
  • priprava zavarovalnih ponudb in opravljanje skrbniških aktivnosti pri obstoječih zavarovancih;
  • izvajanje prodajnih in poprodajnih aktivnosti
    (kontaktiranje, svetovanje, sklepanje zavarovanj, pomoč pri prijavi škod,..);
  • skrb za realizacijo prodajnih planov;
  • sodelovanje z ostalimi oddelki z namenom zagotavljanja kvalitete storitev.

Kaj pričakujemo?

  • Dobre komunikacijske sposobnosti;
  • samoiniciativnost, fleksibilnost ter pozitiven odnos do dela;
  • veselje do terenskega dela in dela z ljudmi;
  • najmanj 5. stopnjo izobrazbe;
  • poznavanje dela z računalnikom;
  • zaželeno dovoljenje AZN za opravljanje poslov zavarovalnega zastopanja;
  • vozniški izpit B kategorije in lasten prevoz.

Kaj nudimo?

  • Stalno mentorsko podporo ter redna izobraževanja in usposabljanja;
  • možnost prilagoditve delovnega časa;
  • osebni dohodek sestavljen iz fiksnega in variabilnega dela, ki je odvisen od uspešnosti;
  • vsa orodja, potrebna za delo.

Prijavo pošlji na info@trendmart.si, s pripisom za delovno mesto telefonist v klicnem centru. Z izbranim kandidatom bomo sklenili zaposlitev za nedoločen čas, s poskusno dobo 3 mesece

*

VODJA KLICNEGA CENTRA

Delovne naloge:

  • pomoč in podpora terenskim finančnim svetovalcem;
  • vodenje in organizacija dela klicnega centra;
  • analiza uspešnosti in poročanje vodstvu;
  • izvajanje storitev za nenehno izboljševanje storitev klicnega centra;
  • telefonsko dogovarjanje sestankov;
  • sodelovanje z ostalimi oddelki z namenom zagotavljanja kvalitete storitev.

Kaj pričakujemo?

  • Dobre komunikacijske sposobnosti;
  • samoiniciativnost, fleksibilnost ter pozitiven odnos do dela;
  • veselje do timskega dela in dela z ljudmi;
  • poznavanje dela z računalnikom.

Kaj nudimo?

  • Stalno mentorsko podporo ter redna izobraževanja in usposabljanja;
  • osebni dohodek sestavljen iz fiksnega in variabilnega dela, ki je odvisen od uspešnosti;
  • vsa orodja, ki so potrebna za delo.

Prijavo pošlji na info@trendmart.si, s pripisom za delovno mesto telefonist v klicnem centru. Z izbranim kandidatom bomo sklenili zaposlitev za nedoločen čas, s poskusno dobo 3 mesece

TELEFONIST

Delovne naloge:

  • pomoč in podpora terenskim finančnim svetovalcem;
  • telefonsko dogovarjanje sestankov;
  • sodelovanje z ostalimi oddelki z namenom zagotavljanja kvalitete storitev.

Kaj pričakujemo?

  • Dobre komunikacijske sposobnosti;
  • samoiniciativnost, fleksibilnost ter pozitiven odnos do dela;
  • veselje do timskega dela in dela z ljudmi;
  • poznavanje dela z računalnikom.

Kaj nudimo?

  • Stalno mentorsko podporo ter redna izobraževanja in usposabljanja;
  • osebni dohodek sestavljen iz fiksnega in variabilnega dela, ki je odvisen od uspešnosti;
  • vsa orodja, ki so potrebna za delo.

Prijavo pošlji na info@trendmart.si, s pripisom za delovno mesto telefonist v klicnem centru. Z izbranim kandidatom bomo sklenili zaposlitev za nedoločen čas, s poskusno dobo 3 mesece.